МАТЕРІАЛИ ОБЛАСНОГО СЕМІНАРУ КЕРІВНИКІВ ШКІЛ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
Сьогодні суспільство чекає від освітньої галузі безпосередньо від школи виконання замовлення про навчання та виховання всебічно розвиненої особистості, останнім часом це замовлення дещо конкретизувалось. Особистість повинна бути не просто всебічно розвинена, а компетентна в окремих галузях суспільного життя. Дійсно переважна більшість людей отримує перші знання, навички в стінах школи, а допомагають їм в цьому вчителі.
Грамотний психологічний підхід до дитини, система методичної роботи з вчителями та тісна співпраця з батьками служить надійним підґрунтям у пошуку та підтримці обдарованої дитини. Працюючи понад чотири роки у нашій творчій групі після кожного засідання ми з колегами розуміли і все більше переконувались в тому, що кожна дитина це унікум, якій властиві лише їй притаманні здібності і лише під керівництвом добре підготовлено педагога вони можуть розвинутися на більш високому рівні.
Перебуваючи в стінах нашої школи я хочу ,щоб ви пройнялися її духом. Нажаль ми ще не можемо похвастатися цілим підносом дитячих спортивних медалей, як ми бачили у Петрівській школі, але повірте наші діти не менш талановиті.
Найкращий допризовник року вже 4 роки поспіль отримують учні нашої школи, Найкраща баскетболістка 2009, 2011р. Богатирські ігри 2 місце, та кілька особистих рекордів. Бігуни на 100 та 200м. Нащадки козацької слави – 2 місце, кілька років поспіль наші учні є переможцями районного конкурсу «Дзвіночок» у номінації хореографія, художнє читання та вишивка. Та ми організовуємо свою роботу так, щоб це захоплення переростало у подальшому у вибір професії.
Ціла плеяда військовослужбовців, артистів, викладачів престижних вузів, працівників радіо, телебачення та газет - це наші випускники, як до речі і переважна більшість наших вчителів це випускники нашої школи (21 –з 25). Щороку ми маємо лауреатів районного конкурсу «Вчитель року», двічі мали переможців у номінації біологія та фізична культура вони стали лауреатами обласного етапу цього конкурсу, особисто я приймала участь у обласній педагогічні олімпіаді «Обдарований вчитель – обдарована дитина» де зайняла перше з «організації управлінської діяльності». Потенціал школи _______ вчителів вищої категорії, _____ мають звання «Старший вчитель».
Маємо вчителів - переможців районного конкурсу ім.. Ковтуна. Методичні з добутки вчителів друкуються у педагогічній періодиці.
Отже Вам пощастило шановні колеги, ви перебуваєте у благодатному місці - адже наше село називається Хмельове, а хміль за легендою символ розуму і дару. Про людину у якої є якісь здібності, говорять, що її торкнулась Божа рука, а про наш шкільний колектив можу з впевненістю сказати не просто торкнулась Його рука, а дарувала нам благодать, У кожному класі у нас є хлопчик Богдан чи дівчинка Дарина, Дар’я , Дана, Богдана. Отож маючи такий потенціал ми просто не можемо працювати не на благо і підтримку наших дітей. Географічне положення нашого населено пункту теж впливає на пошуки своїх особливих підходів до підтримки обдарованих дітей, зокрема відсутність поблизу позашкільних закладів, музичних та мистецьких шкіл ( 12 та 32 км) погодьтесь - це не допомагає у нашій роботі разом з тим, ми маємо три гуртки від БДЮТ на базі школи і 18 годин гурткової роботи. Та мати гуртки, це ще не означає автоматично мати результат, ось до вашої уваги система організації роботи по задоволенню потреб учнів у розвитку свої природних та набутих здібностей.
Отож шановні колеги сьогоднішню нашу зустріч ми проведемо під гаслом: «Обдарований вчитель - обдарована дитина».Можливо це звучить пафосно, але на моє глибоке переконання вчитель, що не має живої іскорки таланту в душі просто не може запалити вогник творчості у дитячих душах.
Пропонуємо Вашій увазі педагогічно - учнівський колаж.
Немає коментарів:
Дописати коментар